گیت RFID

گیت RFID

همانطور که در مقالات گذشته بیان کردیم تگ RFID، ریدرRFID و آنتن RFID به عنوان عناصر و تجهیزات اصلی یک سیستم RFID در نظر گرفته می شوند. درست است که به هنگام بیان عناصر اصلی سیستم RFID از گیت RFID نامی برده نشد اما، به خاطر کابردهای بسیاری که گیت RFID دارد، نمی‌توان آن را از اجزای اصلی یک سیستم RFID ندانست.

گیت RFID

 

خرید گیت

کاربرد گیت RFID

گیت RFID در بسیاری از راهکارهای RFID مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ کاربرد این گیت ها با توجه به هدف پروژه متفاوت می باشد.  

گیت RFID در برخی از راهکارها به عنوان گیت کنترل ورود و خروج محموله‌های انبار، در برخی دیگر از راهکارها به عنوان گیت تردد افراد و در برخی دیگر به عنوان گیت ضد سرقت مورد استفاده قرار می ­گیرد.

لازم به ذکر است که گیت RFID برخلاف تصور عموم دزدگیر نیست و عملکرد بسیار فراتری دارد.

گیت RFID در حقیقت یک گیت کنترل تردد است؛ با گیت کنترل تردد RFID می توان تردد هرچیزی را کنترل کرد؛

.از کنترل تردد افراد مانند پرسنل یک شرکت گرفته تا کنترل تردد کالا مانند محصولات انبار یک کارخانه

همانطور که اشاره کردیم گیت RFID یک گیت ضد سرقت نیست؛ اما، می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که سرقت را به حداقل رساند؛گیت RFID می‌تواند در کنار ایجاد امنیت، اطلاعات مواردی که از گیت عبور کردند را در اختیار قرار دهد 

انبار مهم دارویی را تصور کنید که هرگونه تردد پرسنل در آن و یا ورود و خروج هر قلم دارو از آن حائز اهمیت است؛ با کمک گیت RFID گونه می توانید به تمام این اطلاعات ترددی دسترسی داشته باشید و انبار را به راحتی کنترل کنید.

 

ساختار گیت RFID

گیت RFID به هیچ وجه ظاهر ثابتی ندارد؛ چراکه، با توجه به نیاز هر پروژه ظاهر آن نیز متفاوت خواهد بود؛ نه تنها ظاهر بلکه باطن آن نیز متفاوت خواهد بود.

 

گیت RFID      گیت RFID      گیت RFID

 

مهم ترین جزء گیت RFID آنتن RFID است؛ مشخصات فنی آنتن و نحوه ی قرارگیری آن در گیت، برد و محدوده قرائت را تعیین می کند، این مشخصات فنی شامل بهره، نحوه انتشار یا پلاریزاسیون و... است که تحت تاثیر نیاز هر پروژه طراحی می شود.

 

امکانات گیت RFID  

گیت RFID علاوه بر قابلیت‌های خود می‌تواند با دیگر تکنولوژی‌ها نیز ادغام شود؛ از جمله این تکنولوژی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیت RFID با اتصال به سیستم آلارم و یا سایر سیستم‌های اطلاع‌رسانی، می‌تواند فضای امنیتی مد نظر فروشگاه‌ها و حتی انبارهای مهم را فراهم آورد.

  • همچنین ادغام سیستم گیت RFID با مواردی مانند سنسورهای حرکتی می‌تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار قرار دهد؛

  • دوربین نیز از جمله مواردی است که می‌تواند با گیت RFID ادغام شود و به محض عبور حتی یک شیء کوچک، دوربین فعال شده و اطلاعات مد نظر را جمع‌آوری نماید.

تماشا کنید:

گیت rfid

 

جهت سفارش و خرید گیت RFID مناسب با شرایط و کاربردهای پروژه خود، با ساروین در ارتباط باشید.

ما با دقت و سرعت عمل متعهد به رفع نیازهای شما با حداقل هزینه هستیم.

 

تماس با ساروین